Energi 2018-04-15T13:42:27+00:00

Energi

Kan oppfølging av betaling være relasjonsbyggende? Svaret på det er ja. Gjennom profesjonell, men kundevennlig oppfølging av fakturaer og fordringer, sørger du for å beholde kunden over lang tid.

Det er mye dyrere å skaffe en ny kunde enn å investere i å beholde en du allerede har. Kunsten er derfor å kombinere innkreving og god kundebehandling, slik at kundeforholdet ikke opphører. En kunde har som regel altfor høy verdi til at kunden skal gå til en konkurrent.

Med effektive verktøy for reskontro, scoring, distribusjon, kommunikasjon, selvbetjening og moderne betalingsløsninger, er det store muligheter for å beholde flere kunder som ellers ville ha forsvunnet.

Mye innfordring og inkasso kan skyldes surr og uheldige omstendigheter. Å legge ekstra innsats i å beholde kunder som midlertidig er dårlige betalere, kan vise seg å være svært verdifullt i det lange løp.

Snakk med oss om moderne tjenester og løsninger for innfordring og kredittadministrasjon!

Grunnsystem: Predator
Jeg vil vite mer