Laster Arrangementer
Dette event har allerede funnet sted.

Inkassoforum 2020 – byrådag

Velkommen til årets utgave av Inkassoforum! Vi inviterer til digital konferanse som har et fyldig, faglig program, kurs og nyheter – for inspirasjon, ny viten og opplæring.

Som dere ser så er Inkassoforum nå i ny drakt – Banqsoft. CONCENT er overtatt av Banqsoft, men de fleste av de dere vil møte er kjente ansikter! Det samme gjelder de fleste programvareløsningene når det gjelder navn, men innholdet vil være nytt og spennende.

 

Program

10:00 Åpning. Petter Tangen, Banqsoft Credit Management
10:10 Banqsoft – Muliggjør finansiell innovasjon. Terje Kjøs, CEO Banqsoft.
10:20 Ny Inkassolov og Endring i Inkassoforskriften. Statssekretær Thor Kleppen Sættem, Justisdepartementet
11:00 Inkasso i Norge: snubletråder for betalingsdyktige – fotsakser for de betalingsudyktige. Inger Lise Blyverket, Direktør i Forbrukerrådet
11:30 Er de samfunnsøkonomiske konsekvensene av lovforslaget vurdert grundig nok? Mats Samdahl Weltz, Virke Inkasso
12:00 Lunsj
13:00 Juridiske betrakninger rundt ny Inkassolov. Advokat Tone Thomassen
13:30 Truslene, risikoene og virkeligheten for næringsliv og det offentlige – med eksempler du kanskje ikke vil vite om? Torgeir Waterhouse, Otte AS
13:55 Hva gjør Banqsoft Credit Management for å beskytte mot truslene? Henrik Marstrander, Visolit
14:15 Hvor effektivt er mitt Inkassoforetak sammenlignet med andre byråer? Petter Tangen, Banqsoft Credit Management
14:35 Banqsoft Collect. Fremtidens innfordringsløsning! Petter Tangen, Banqsoft Credit Management
15:05 Gevinster i en moderniseringsreise. v/Stian Forland og Hans Christian Solhaug, Banqsoft Credit Management
– Verdiene et inkassobyrå tilfører kunden og samfunnet
– Et helhetlig blikk på tjenesteleveransene med verdikjedefokus
– Effektivitetsmåling og rapportering
15:55 Kurs: Avansert saksbehandling med Predator. Anette Trevland, Banqsoft Credit Management
17:00 Slutt

 

Forbehold om endringer i programmet.

Konferansen er for våre registrerte kunder.

 

Dato:

16. november kl 10:00 – 17:00

 

Pris:

Kr 990,- eks. mva. for enkeltdeltaker (obligatorisk hvis du skal ha påfyllingstimer for inkassobevillingen)

Kr 2.990,- eks. mva. for møteromspakke: Ubegrenset antall deltakere fra din bedrift.

 

Påmeldingsfrist:

10. november.

 

Antall plasser:

Ubegrenset.

 

Avbestillling:

Bindende påmelding.

 

 

Påmeldingen er nå stengt

For forespørsel om deltakerplasser – send oss gjerne en epost.