– COP-gjengen vår setter rekorder allerede første uke, sier CONCENTs COO, Sturla Farnes. – Som presentert på årets Inkassoforum, så hadde vi store forhåpninger til hva vi ville oppnå med å danne en sentral gruppe for å løse innkomne saker på en ny og mer effektiv måte.

  • Åtte av ti saker ble løst i løpet av tre døgn.
  • Nærmere 200 saker ble løst i løpet av uken, noe som er nær «all time high».
  • Åtte av ti saker som kom inn ble løst samme uke, og vi har aldri sett lignende tall fra førstelinje-tjenesten.

– Vi gir med andre ord kjappere respons, løser saker raskere og løser flere saker på samme tid. I CONCENT jobber vi hele tiden for å øke kundetilfredsheten og vi håper og tror at dette vil gi et svært godt bidrag i den forbindelse, sier Sturla.

COP-organiseringen (Central Operation) innebærer at vi setter sammen team med ansatte fra forskjellige avdelinger. De hentes fra både førstelinje- og andrelinje-tjenestene. To konsulenter, to Service Desk-medarbeidere og en leder av teamet sitter bokstavelig talt sammen for å jobbe så effektivt som mulig og å skape synergier. Hvem som er med i teamene varierer fra uke til uke.

Bildet:
Her er vårt første COP-team (Central Operation), som har levert til «gull» og har satt rekord på rekord: Fra venstre: Yngve Fjermestad, Ragnar Nøvik, Espen Strømnæs og Irene Engen. Glenn Gibson var ikke til stede da bildet ble tatt.